Retourbeleid

Retourbeleid

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na de leveringsdatum door onderstaande stappen te volgen:

1. Stuur een e-mail naar info@mauro-milan en wij sturen je de retourinstructies.

2. Je ontvangt de retourinstructies van ons. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

3. Lever je pakket binnen 14 dagen na ontvangst af bij een vervoerder naar keuze.

4. Nadat wij je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Onze retourafdeling houdt je per e-mail op de hoogte.

 

Retourvoorwaarden

 - Is retourneren gratis?

Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt.


- Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren.

Items moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd.

Afgeprijsde en sale artikelen kunnen alleen ingewisseld worden voor een andere maat of shoptegoed.

 

- Hoe lang duurt het om een ​​product om te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw terugkeer registreert, zullen we hier onmiddellijk aan werken. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw uitwisseling binnen een paar dagen is voltooid.

 

- Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?

Vraag het klantenservice team over de mogelijkheden. We zullen u een update geven wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als u al uw terugkeer hebt gemaakt en het product uitverkocht is, nemen we contact met u op en werken wij met u samen om een ​​oplossing te vinden.

 

- Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn terugkeer te registreren?

Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet correct hebt ontvangen, zal onze klantenservice u graag helpen.

 

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We zullen dit natuurlijk met u oplossen. Stuur een bericht naar info@mauro-milan.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

 

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 14 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. Indien u de retourzending niet binnen 14 dagen aangeeft, kunnen wij het item helaas niet meer voor u retourneren.

 

- Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons uiterste best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Zodra we uw retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op het track en trace-systeem dat u ontvangt bij uw retourzending, kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen te tellen. Nadat de terugbetaling is uitgevoerd, ontvangt u hiervan een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening. Houd er rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten niet worden terugbetaald en bij retourzendingen voor eigen rekening zijn.