Veelgestelde Vragen

Producten

Bekijk altijd de productbeschrijving voor informatie over de pasvorm. Hier geven we aan hoe de producten vallen, zodat je gemakkelijk de juiste maat kunt kiezen.

Laat je e-mailadres achter in ons contactformulier en blijf op de hoogte van nieuwe voorraadupdates en aanvullingen op onze collectie.

Bestelling en Betaling

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer, een samenvatting van je bestelling en het verzendadres. In deze orderbevestiging ontvang je een link om de status van je bestelling te controleren. Geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid je spamfolder.

Je kunt betalen met Klarna, iDEAL, PayPal, Mastercard, Visa, Maestro,  Apple Pay, en Bancontact.

Verzending en Bezorging

Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15.00 uur worden de volgende werkdag bezorgd.

Wij bieden gratis verzending in Nederland bij bestellingen boven € 100,- Voor bestellingen onder dit bedrag geldt het standaardtarief van € 7,95 voor verzending met DHL / Post NL.

Wij verzenden onze bestellingen met PostNL en DHL.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met je bestelnummer. Op dezelfde dag wordt je pakket verzonden, waarbij je een e-mail ontvangt met een track-en-trace-code om de levering te volgen. Mocht je deze e-mail niet hebben ontvangen of als de status van je pakket onduidelijk is, laat het ons dan weten.

Mail naar: Info@mauro-milan.com

Retourneren en Ruilen

U kunt de product(en) binnen 14 dagen retourneren. Alle producten moeten ongedragen en ongewassen zijn, met alle originele Mauro-tags eraan bevestigd. Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier, waarop u alle benodigde gegevens kunt invullen.

Als u retourzending wordt geaccepteerd, dient u het pakket zelf naar ons terug te sturen. U mag zelf bepalen welke postdienst u hier voor gebruikt. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Wij bieden geen gratis retourneren aan, dus dat zul je zelf moeten betalen. 

Zodra wij uw retourpakket hebben ontvangen, verwerken wij uw terugbetaling binnen 10 werkdagen. De terugbetaling wordt automatisch verwerkt via de betaalmethode die je tijdens het bestelproces hebt geselecteerd.

Producten die in de SALE zijn gekocht, kunnen niet worden terugbetaald. Je kunt het omruilen voor een andere maat of winkeltegoed krijgen.